Discurs Joan Sorribes regidor de Compromís per Alfafar a la Constitució nou Ajuntament Alfafar / el nuevo ayuntamiento con Compromís

13 de Juny de 2015, una data important per Alfafar, data de la constitució del nou Ajuntament, el grup municipal de COMPROMÍS, conformat per dos regidors, (casi arribem a tres)  i amb el suport de tot COMPROMÍS PER ALFAFAR, comencem a treballar des de la institució municipal per construir junts un futur millor, més lliure, més just i més nostre… Gràcies a totes i a tots els qui heu votat COMPROMÍS: vos necessitem a totes i tots per fer possible el somni! Endavant! Visca Alfafar i Visca el Poble Valencià! (en les fotos: foto oficial de tots el regidors i regidores amb l’Alcalde, foto dels nostres regidors aplaudint al poble d’Alfafar, foto de la gent de COMPROMÍS amb els companys i companyes d’ALFAFAR PARTICIPA)Senyor Alcalde, Senyors Regidors i Regidores, Ciutadans d’Alfafar
S’obren temps nous per al nostre país i per al nostre poble. En nom de la meua companya regidora, en nom de COMPROMÍS per Alfafar i de mi mateix volem saludar eixos temps nous que volem fructífers i cooperatius, a favor de la majoria de la gent del nostre poble i, molt, especialment, de la gent que més està patint una situació amarga, a favor d’una participació i transparència absolutament necessàries per posar en marxa noves formes d’enfrontar els problemes i, sobretot, per a trobar solucions als problemes de la majoria de la gent en el nostre poble, a favor del just dret a decidir dels nostres conciutadans, en tot moment i sobre tot.
Ens pertoca ara ser oposició, i nosaltres per fer oposició entenem arrimar el muscle amb les propostes, treballar, com els que més, trobar respostes a les demandes dels ciutadans, ser veu dels qui no estaran ací presents, ser lleials a allò pel que ens han dipositat la seua confiança els veïns i veïnes. Serem rigorosos i generosos, dialogants alhora que crítics, ens deixarem la pell en la faena sempre i quan calga també ens la deixarem amb la fermesa. Tenen vostès la nostra paraula que complirem amb eixos compromisos.
És la primera vegada en la Història d’Alfafar que l’esquerra valencianista obté representació en l’Ajuntament. Per tant, és un dia, per a nosaltres, doblement important. Ahir, tristament, en un hospital, un vell amic i company, al qui dec gran part del que políticament sóc i vull representar es debatia entre la vida i la mort. Permete’m tots vostès tindre’l present ara i ací, i amb el seu record retre un homenatge sentit i profund a totes eixes generacions de valencianistes d’esquerra, lluitadors per la llibertat, enamorats del País Valencià, que han fet possible que hui dos humils regidors de COMPROMÍS, en Alfafar, puguem representar tants anhels col·lectius i tantes esperances per a un futur més just, més lliure i més nostre…
Per ells, per tots vostès:
Visca Alfafar! Visca el Poble Valencià!.ple ajuntament_n oposicio_n els nostres regidors_n

Arxivat en: General