MOCIÓ PROPOSTA DE COMPROMÍS PER ALFAFAR PER A QUÈ L’AJUNTAMENT D’ALFAFAR S’ADHERISCA A LA XARXA CULTURAL DE MUNICIPIS DE L’HORTA SUD

En el plé del 31 de març es va votar a proposta de Compromís per Alfafar la proposta per a què l’ajuntament d’Alfafar s’adherisca a la xarxa cultural de municipis de l’horta sud. Els nostres regidors N’Amàlia Esquerdo Álcaraz i En Joan S. Sorribes Hervàs , van presentar en nom del Grup Municipal de Compromís per Alfafar, i d’acord amb la normativa vigent, en ús de les atribucions previstes en el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals (aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre,  una moció que argumentava que havent-se concertat diferents ajuntaments del nostre àmbit comarcal, l’Horta Sud, per posar en comú recursos culturals que abastisquen les programacions de l’àrea en aquest àmbit, era necessària  l’adhesió del nostre Ajuntament a dita Xarxa Comarcal.

Es va votar al plé la moció que va ser aprovada per unanimitat.

Poquet a poquet anem fent treball d’oposició buscant millorar la vida i en aquest cas l’accés a la cultura de tota la gent d’Alfafar.

estimem Alfafar